import greenfoot.*;
import greenfoot.*;
public class Gece extends Actor
{
GreenfootImage resim = new GreenfootImage(640,480);
public Gece()
{
resim.fillRect(0,0,640,480);
resim.setTransparency(0);
setImage(resim);
}
public void act()
{
if(Greenfoot.isKeyDown("space"))
{
resim.setTransparency(140);
}
else if(!Greenfoot.isKeyDown("space"))
{
resim.setTransparency(0);
}
}
}
Gördüğünüz gibi öncelikle 640'a 480'lik(dünya nesnesinin width ve height'i oluyor bu) bir resim nesnesi oluşturuyoruz. Ve setTransparency metodu ile transparanlığını ayarlayarak gece ve gündüzmüş hissiyatı veriyoruz. Kolay gelsin.
25 Mayıs 2013 Cumartesi
Greenfoot Gece Gündüz
Merhaba arkadaşlar uzun süredir yazmıyordum. Bu yüzden kusuruma bakmayın şimdi fazla uzatmadan konuya kodları yazıp açıklamamı yapayım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder